مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 06:202021-07-06ورزشي

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس | انتقاد شدید مددی از یک برنامه تلویزیونی


اخبار و اتفاقات باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز 15 تیر در قالب یک بسته خبری در این گزارش آمده است.

- گروه ورزشی جی پلاس، آخرین اخبار امروز سه شنبه 15 تیر 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید؛ اخبار باشگاه استقلال انتقاد شدید مددی از اتفاقات رخ داده در شبکه سه درباره ناتمام ماندن صحبت هایش در شب گذشته در برنامه تلویزیونی گفت: شب گذشته به دلیل تماس با آقای افشاریان، قرار شد بنده تلفنم را قطع کنم و مجددا با من تماس گرفته شود که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

دلیل آن هم روشن و واضح است که آقای میثاقی از اینکه ایشان را آتش بیار معرکه خطاب کردم، متوجه شد که شیطنت و نیات مغرضانه و هدف دارش علنی شده است و به همین دلیل بعد از قطع تلفن و با اطمینان از اینکه جوابی از سمت بنده نخواهد شنید، شروع به بیان مطالبی علیه بنده و کادر مدیریتی استقلال کرد.

مددی تصریح کرد: هیچ تردیدی در گرایش رنگی میثاقی و تعلق خاطرش به یک تیم خاص وجود ندارد و ایشان با سواستفاده از موقعیت خویش و تریبون رسمی صدا و سیما که امانتی دست ایشان است، به تخریب وجهه استقلال مشغول است.

وی تاکید کرد: از مدیریت محترم شبکه سوم سیما می خواهم در برخورد با چنین افراد فرصت طلب و حاشیه دوست که تریبون رسمی صدا و سیما را در دست دارند و بیش از پیشبرد اهداف مقدس رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس | انتقاد شدید مددی از یک برنامه تلویزیونی

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس | انتقاد شدید مددی از یک برنامه تلویزیونی